Proovimist väärivad kaardimängud

Kas järgnev olukord on Sulle tuttav – sügistorm viis elektri ära, mobiili aku hakkab tühjenema, akupank on taaskord kuhugi kadunud ja meelelahutust pakub elektri tagasitulekuni vaid sahtlisügavusest leitud kaardipakk?

Kui Sa ei soovi enam tundide viisi pasjanssi laduda ning soovid aja mööda saatmiseks proovida mõnda muud kaardimängu, tuleb Sulle appi Playin.ee: tutvustame kasiinodes pakutavaid, kuid kasiinodest väljaspool vähetuntud kaardimänge, mis lubavad Sul oma köögilaua muuta tõeliseks Monte Carlo sametlauaks.

Pai gow pokker

Hiina doomino-hasartmängust pai gow inspiratsiooni saanud kaardimäng, mis suudab lõbustada kuni seitset huvilist korraga – seda siis, kui neist üks võtab omale diileri rolli. Pai gow pokkeriversiooni mängitakse 52-lehelise kaardipakiga, millele on lisatud üksainus jokker. Mängu võitmiseks peab mängija kaardipeotäis ehk “käsi” olema tugevam kui diileri oma.

Iga mängija saab ringi alguses seitse kaarti, mis moodustavad kaks “kätt”: viiene “kõrge käsi” ja kahekaardine “madal käsi”. Igal kaardil on kindel väärtus ning võidab see mängija, kes teenib oma “käega” kõige suurema punktisumma. Nimega pai gow tähistatakse kaardikätt, mis on uskumatult halb: puudub isegi paar. Pai gow on online-kasiinodes populaarne pokkeritüüp, mille äraõppimine teeb Sinust mänguõhtute superstaari.

Bakaraa

Juba keskajal mängitud prantsuse kaardimäng, millele on tekkinud kolm erinevate reeglitega versiooni. Bakaraa on õppimiseks lihtne mäng: puudub strateegia, Sa ei vaja varasemat kaardimängukogemust ja reeglid ei ole keerulised. Bakaraa on filmimaailma kuulsaima salaagendi James Bondi eelistatuim kaardimäng!

Igal kaardil on kindel väärtus: 2–9 annavad vastava arvu punkte, 10 ja kõrgema väärtusega kaardid on sel korral väärtusetud ning iga äss annab punkti. Punktide arvutamisel võetakse kahekohalise väärtuse summast 10 punkti maha ning 7 punkti kogunud mängija võidab seda, kelle kaardid annaksid talle 16 punkti. Bakaraa saamiseks peavad Sinu kaardid tegema punktisummaks 0. Mäng võib lõppeda kummagi poole võiduga või hoopis suluseisus.

Dragon Tiger

Omavahel lähevad vastamisi draakon ja tiiger: kes jääb peale? Dragon Tiger on online-kasiinode üks populaarsemaid otsemängu-tüüpe, kuna see on veelgi lihtsamate reeglitega kui bakaraa. Kasiinodes mängitakse seda mängu mitme pakiga korraga, kuid hädapärast saab hakkama ka üheainsa pakiga.

Kaardid segatakse korralikult läbi ning enne nende jagamist peab mängija tegema valiku: kas kõrgema väärtusega on “draakon” või “tiiger”. Kumbki valik saab omaette kaardi ning kõrgema väärtusega kaart võidab. Lihtne! Muidugi saab mäng lõppeda viigiseisus: sellisel juhul on mõlema koha peal sama väärtusega kaart. Tavaliselt ei võeta kaardi värve ega masti võitja arvestamisel arvesse, kuid kui mängid oma kodu mugavuses, võid oma seltskonnaga ise lisareegleid välja mõelda.

Andar Bahar

India päritolu kaardimäng, mille põhimõte on sama lihtne kui rattasõit – kvaliteetne meelelahutus on garanteeritud. Mänguringi alustamiseks keera õigetpidi paki esimene kaart: see saab “jokkeriks” ehk võitvaks kaardiks. Ülejäänud pakki hakatakse jagama kahte hunnikusse “jokkerist” vasakule ehk andar-poolele ja paremale ehk bahar-poolele.

Mängijad ennustavad, kummale poolele ilmub järgmine “jokker” – kui “jokkeriks” on näiteks ärtu 9, on võitmiseks vaja ennustada, kumba hunnikusse maandub järgmine 9. Kui ennustus läks nässu, algab mäng uuesti. Otsekasiinodes samamoodi tänu oma lihtsale põhimõttele popimate mängude sekka tõusnud Andar Bahar suudab niiviisi meelt lahutada kas või tundide kaupa.

Unusta kasiinomängud ja selgita välja turakas

Kasiinodes mängitavatel kaardimängudel on oma võlu, kuid me ei saa mainimata jätta ka Venemaa päritolu ja slaavimaades senini populaarset turakat, kus võitja asemel selgitatakse välja kaotaja. 36-kaardilisest pakist jaotatakse mängijate kätte 6 kaarti ning viimane jagamata kaart määrab ära trumbimasti.

Mängijad hakkavad seejärel oma kaartidega teineteist üle trumpama: välja käidud kaardi peab katma kõrgema sama masti kaardiga või trumbikaardiga. Õnnestumise korral pannakse kaardid kõrvale ja mängijad võtavad kaardipakist uued kaardid kuni käes on jälle 6 kaarti; kui kaart jääb üle trumpamata, peab mängija selle oma pihku võtma. Võitja on see mängija, kelle käed on kaartidest esimesena tühjad, turakaks jääb see, kellel on viimasena kaardid peos.

Viimsi Uudised

Jaga: